WebHostingTalk

Artykuły z kategorii: Biznes

IQ.PL obchodzi 15 urodziny

15latinfografika

Ze względu na okrągłą rocznicę załączamy list Krzysztofa Lendziona Prezesa Zarządu IQ sp. z o.o. w całości.

Szanowni Państwo,

Rok 2016 jest dla IQ PL wyjątkowy – w tym roku obchodzimy 15 lecie istnienia naszej firmy. Działalność rozpoczynaliśmy w małym, wynajętym pomieszczeniu z dwoma pracownikami. Dzisiaj zatrudniamy prawie trzydzieści osób, a biura i infrastrukturę z której korzystają tysiące klientów ulokowaliśmy we własnym centrum danych (www.dc.iq.pl). Nasza serwerownia spełnia wysokie wymagania normy TIER III wg. Uptime Institute oraz jako pierwsze w Polsce przedsiębiorstwo udostępniające miejsce w serwerowni na zasadach komercyjnych, otrzymaliśmy certyfikat zgodności zastosowanych rozwiązań technologicznych oraz proceduralnych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego z normą PCI DSS.

Postawiliśmy na jakość i dopasowanie do potrzeb naszych klientów. Większość obecnego zespołu to pracownicy działu technicznego, specjaliści o najwyższych kwalifikacjach – potwierdzonych certyfikatami, m. in. ITIL, Microsoft Windows, RedHat, Juniper Networks – pracujący w trybie 24/7/365. Stosujemy rozwiązania sprzętowe wiodących producentów takich jak: Dell, NetApp i Juniper. Nawiązaliśmy także współpracę z firmą Microsoft, która dostarcza rozwiązania softwarowe. Dział programistyczny tworzy oprogramowanie, które czyni nasze usługi pakietem unikalnych, nigdzie indziej niespotykanych funkcjonalności. Dzięki temu możemy sprostać nawet najwyższym wymaganiom naszych klientów oraz zapewnić odpowiednią jakość usług. Na bazie zdobytych doświadczeń i potrzeb klientów powstały między innymi usługi poczty pro, hosting serwerów dedykowanych z administracją oraz cloud.

Cały czas pracujemy nad rozwojem usług i infrastruktury. W planach na najbliższą przyszłość mamy, jako jeden z niewielu dostawców w Polsce, uruchomienie usługi Microsoft Azure Stack w centrum danych IQ PL. Nasza poczta będzie jeszcze bezpieczniejsza i odporna na awarię dzięki DRC czyli zapasowej infrastrukturze klastra pocztowego w drugiej lokalizacji, przejmującej zadania w razie katastrofy. Ponadto planujemy wdrożyć usługę „DRC dla klienta”, co pozwoli na zapewnienie ciągłości pracy firmy klienta w przypadku awarii jego infrastruktury. Rozbudujemy także możliwości kolokacyjne serwerowni.

Nasz sukces jest nierozerwalnie związany z sukcesem naszych klientów i partnerów, którym w imieniu całej firmy serdecznie dziękuję za wieloletnią współpracę oraz powierzone zaufanie.

Z Pozdrowieniami,
Krzysztof Lendzion
Prezes Zarządu

15latinfografika

OVH udostępnia w Polsce usługę Public Cloud

pl-NORMAL-150DPI
  • Zautomatyzowana ochrona przed atakami DDoS, hosting w Europie, przechowywanie danych w trzech kopiach oraz wykorzystanie otwartych standardów ułatwiają wdrożenie usługi Cloud w biznesie

  • Infrastruktura Public Cloud będzie podstawą rozwijanych w przyszłości nowych usług OVH

  • Usługa zaprojektowana i wytworzona przy współpracy inżynierów OVH w Polsce i we Francji

OVH – największa europejska firma hostingowa – oficjalnie udostępniła w Polsce usługę Public Cloud, potwierdzając tym samym swoje zainteresowanie rozwijaniem rozwiązań chmurowych oraz wykorzystaniem Public Cloud jako punktu wyjścia do przyszłych planów OVH.

W skład oferty OVH Public Cloud wchodzi konfigurowalna ochrona przed atakami DDoS (Distributed Denial of Service) oraz potrójna replikacja danych i ich hosting w centrach danych zlokalizowanych w Europie – dzięki temu polskie firmy mogą liczyć na najwyższą niezawodność, zabezpieczenie danych oraz ochronę prywatności, tak kluczowych podczas migracji do chmury.

Nowa usługa stworzona została z myślą o developerach, administratorach systemów oraz programistach wykorzystujących techniki DevOps – gwarantem jej niezawodności jest umowa SLA (Service Level Agreement) – „pięć dziewiątek” zapewniająca dostępność i stabilność infrastruktury chmurowej OVH na poziomie 99,999%.

OVH Public Cloud oparta jest na OpenStack, open-source’owej platformie Cloud Computing (OVH jest jej współtwórcą) – co ułatwia użytkownikom migrowanie do chmury, integrowanie aplikacji czy przenoszenie ich pomiędzy systemami różnych dostawców usług chmurowych.

Miesięczny i godzinowy system rozliczeń pozwala klientom na skalowanie wydajności ich systemów chmurowych, tak by możliwe było płynne dopasowywanie jej do bieżących potrzeb. Warto dodać, że OVH oferuje klientom 50-procentową zniżkę w przypadku korzystania z planów miesięcznych.

Chcemy, by polskie firmy mogły bezpiecznie wdrażać rozwiązania chmurowe bez obaw o bezpieczeństwo, dostępność, koszty czy zasoby” – wyjaśnia Robert Paszkiewicz, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu OVH Polska. „OVH Public Cloud, który został zaprojektowany i wytworzony przez inżynierów OVH w Polsce, we współpracy z naszymi kolegami z OVH we Francji, to niezawodne, elastycznie skalowalne rozwiązanie, które nie przywiązuje klienta do jednej firmy. Naszym celem jest zapewnienie użytkownikom swobody i elastyczności niezbędnej do rozwijania biznesu. Cieszymy się niezmiernie mogąc zaoferować klientom ów produkt… a to tylko początek. OVH Public Cloud będzie stale rozwijana o nowe funkcje i rozwiązania – np. funkcje sieciowe, ułatwiające wdrażanie chmur hybrydowych”.

Public Cloud to nie jest tylko kolejna usługa dla naszych klientów – zamierzamy wykorzystać ją również do rozwijania i testowania naszych własnych produktów i docelowo stanie się ona bazą do rozwoju wszystkich naszych przyszłych usług. Jako innowator technologiczny chcemy tym samym pokazać, że za naszymi słowami idą czyny” – dodaje Krzysztof Tomaszewski, kierownik zespołu R&D odpowiedzialnego za rozwój usługi Public Cloud .

Chmura na miarę priorytetów użytkowników

OVH oferuje dwa rodzaje chmury publicznej Public Cloud Instances oraz Public Cloud Storage.

W ramach Public Cloud Instances klient ma do wyboru dwa typy wirtualnych maszyn: instancje RAM, stworzone z myślą o zadaniach wymagających dużych zasobów pamięci, takich jak np. uruchamianie aplikacji SaaS, tworzenia treści multimedialnych czy zarządzanie dużymi bazami danych. Drugi typ to instancje Cloud CPU, zaprojektowane do zadań wymagających ogromnej mocy obliczeniowej, jak np. analizowanie danych, symulacje komputerowe oraz zarządzanie dużymi obciążeniami serwerów.

Public Cloud Storage zapewnia z kolei wysokodostępną usługę object storage, którą można wykorzystać do przechowywania i wygodnego uzyskiwania dostępu do ogromnych zasobów danych binarnych, wykorzystywanych do tworzenia aplikacji. Dzięki jej wykorzystaniu developerzy mogą uniknąć kłopotliwego tworzenia serwerów NF czy FTP. Oczywiście, w ramach usługi dostępne są również klasyczne i wysokowydajne usługi storage.

W przeciwieństwie do konkurencyjnych rozwiązań, OVH Public Cloud oferuje potrójną replikację danych – oszczędzając tym samym firmom konieczności tworzenia i wdrażania własnych systemów redundantnych.

We wszystkich wariantach OVH Public Cloud dostępna jest również automatyczna ochrona przed atakami DDoS – użytkownicy mogą korzystać z nielimitowanego dostępu do systemu zabezpieczającego ich przed atakami wszystkich typów i dowolnej długości (w jego skład wchodzi m.in. automatyczne wykrywanie ataków oraz automatycznie aktywowane przeciwdziałania).

Wszystkie wersje nowej usługi dają również klientowi dostęp do OVH Net – należącej do OVH globalnej sieci światłowodowej. Sieć jest zarządzania z wykorzystaniem DWDM (Dense Wavelength Division Multiplexing) i obecnie przeprowadzana jest jej migracja do koherentnej technologii 100G, co zapewni łączną przepustowość na poziomie 3 Tbps.

Dostępność i ceny

Usługi OVH Public Cloud są już dostępne w Polsce. Ceny instancji RAM zaczynają się od 149 zł netto miesięcznie lub 0,413 PLN netto za godzinę dla konfiguracji 2x CPU vCore (2.4GHz), 30GB RAM, 200 GB blokowej pamięci masowej oraz łącze 250 Mbps.

Instancje CPU kosztują od 128 zł netto za miesiąc lub 0,355 zł netto za godzinę w konfiguracji 2x CPU vCore (3.1 GHz), 7GB RAM, 200GB blokowej pamięci masowej oraz łącze 250 Mbps.

Usługa Object Storage oferowana jest z darmowym ruchem przychodzącym, w cenie 0,043 zł netto za 1 gigabajt miesięcznie.

Szczegółowe informacje znaleźć można na stronie: http://www.ovh.pl/cloud

Wiedza i praktyka

Podczas organizowanego 15 grudnia 2015 r. w Warszawie OVH World Tour zaprezentowane zostaną pełne możliwości nowej usługi Public Cloud. Przewidziane zostały dwie tury laboratoriów oraz prezentacje: biznesowa i technologiczna na temat produktu.

Laboratoria, czyli praktyczne ćwiczenia z działania usługi, które przeprowadzimy, to najlepsza metoda na zapoznanie się z usługą. Prowadzącymi będą osoby, które na co dzień zajmują się rozwojem usługi, będzie to więc doskonała szansa na przekonanie się o możliwościach naszego rozwiązania” – powiedział Adam Kijak, inżynier OVH Polska

Prezentację biznesową poprowadzi Jean-Guillaume Burlet, kierownik produktu Public Cloud, a techniczną Krzysztof Tomaszewski, kierownik zespołu R&D odpowiedzialnego za rozwój usługi Public Cloud.

Podczas prelekcji liczymy na wiele pytań ze strony uczestników. Chcemy podzielić się naszymi doświadczeniami, a także wytłumaczyć naszą filozofię usług Cloud, którą wykorzystujemy także do projektów wewnętrznych” – dodał Krzysztof Tomaszewski.

Rejestracja na wydarzenie możliwa jest na stronie: https://ovh.pl/20-owt-warsaw.

Trzecie urodziny zenbox.pl i akcja #dladzieciakow

zenbox

Już w sobotę zenbox.pl obchodzi swoje trzecie urodziny! Z tej okazji wspieramy akcję #dladzieciakow, której zadaniem jest zakupienie prezentów dla dzieci z domów dziecka.

Na rynku hostingowym jesteśmy dość krótko, ale już udało nam się zdobyć ponad 10 tys. klientów i powiększyć nasz zespół do niespełna 30 osób.

Urodziny postanowiliśmy świętować łącząc je ze szczytnym celem. Od kilku dni trwa akcja zbierania funduszy na świąteczne prezenty dla dzieci z domów dziecka (więcej o akcji: #dladzieciakow oraz http://akcjadladzieciakow.pl/), do której postanowiliśmy dołączyć. Prócz naszych prywatnych wpłat, przekażemy 10% przychodu z nowych zamówień hostingu i przekażemy je na poczet zbiórki.

Jak Ty możesz pomóc?
- zachęcaj swoich znajomych do zamówienia u nas usług;
- jeśli akurat nie potrzebujesz hostingu, to możesz wpłacić dowolną kwotę na konto zbiórki (nawet złotówkę!);
- wrzuć informacje na FB oraz Twitter o akcji.

Akcja trwa do końca soboty! Pomóżmy wspólnie dzieciakom, dając im choć odrobinę radości.

Praca zdalna i rozwój branży hostingowej

Remote office concept. Business style dressed man sitting at natural country style wooden desk with electronic gadgets around working on laptop drinking coffee sunlight and green terrace on background

Rozwój technologii całkowicie rewolucjonizuje rynek pracy i wyprowadza pracę zdalną na nowy poziom, a tolerancja i otwartość firm na ten rodzaj współpracy pozwala na wyłapywanie najlepszych ludzi z całej Polski. Niestety większość organizacji internetowych nie wykorzystuje możliwości, jakie się z tym wiążą. Dla przykładu, dwie największe firmy hostingowe, home.pl i nazwa.pl skupiają się przede wszystkim w dużych polskich miastach.

Niepodważalny fakt na dziś – praca zdalna daje ogromną przewagę nad konkurencją. Gdzie stacjonuje home.pl? W Szczecinie i w Warszawie, a nazwa.pl? Tylko Kraków. Siłą rzeczy mogą zatrudniać wyłącznie ludzi, którzy mieszkają w tych miastach. Nie mają dostępu do najlepszych specjalistów, którzy rozsiani są po całej Polsce, bo nie każdy chce się przeprowadzać. Dla przykładu w zenbox.pl działają miłośnicy mazurskich jezior czy gór i nikt nie zmusza ich do przenosin.

Branża hostingowa zmieniła się w ciągu ostatnich lat nie do poznania. Oferty stały się do siebie tak podobne, że firmy zmuszone są dawać coś ponad standard. Aktualnie łatwo zauważyć, że klient nie oczekuje już tylko dobrego produktu, ale również obsługi i wsparcia na najwyższym poziomie. Pracownicy obsługi klienta powinni bazować przede wszystkim na swojej wiedzy, doświadczeniu i stosować takie działania, które realnie pomogą klientowi. Strony WWW klientów nie są takie same, trzeba więc do każdego klienta podejść indywidualnie, a nie postępować według reguły, która jest określona w „Wielkiej Księdze Procedur”, co zdarza się nadzwyczaj często wśród polskich firm hostingowych.

Niestety takie podejście ma swoje konsekwencje – pracownicy biura obsługi klienta muszą znać się na tworzeniu stron www, ich promocji, utrzymaniu i rozbudowie. Ilu tego rodzaju specjalistów, otwartych, ambitnych i merytorycznie przygotowanych pozostało wolnych na rynku pracy w Szczecinie lub Krakowie? Niewielu, dlatego organizacje stacjonarne mają trudności w znalezieniu ludzi z doświadczeniem w prowadzeniu własnych stron WWW oraz wiedzą techniczną. Firmy hostingowe powinny być w tym zakresie bezkompromisowe. Tylko osoba, która prowadziła własną stronę WWW będzie w stanie doradzić w kwestii odpowiedniego pluginu dla systemu CMS, żeby zadbać o SEO bądź rozwiąże od razu problem z działaniem strony, gdyż kiedyś sama się z nim spotkała. Organizacje pozwalające na pracę zdalną nie ograniczają się pod tym względem i ściągają najlepszych ludzi z całej Polski.

Każdy z pracowników firmy hostingowej musi rozumieć potrzeby klienta. Nie może tego robić, jeśli sam w przeszłości nie próbował tworzyć własnej strony i osiągnąć z nią sukcesu. Powinno być to sprawdzane w pierwszej kolejności w trakcie procesu rekrutacyjnego. Warto również zauważyć, że konkurencja nie wspiera w żadnym stopniu strony www klienta. Skupiają się wyłącznie na swoich narzędziach (np. panelu zarządzania) oraz własnej infrastrukturze, co jest błędem, ponieważ w dzisiejszych czasach nie tylko produkt jest ważny, ale również usługa działająca wokół niego. Świetnym potwierdzeniem nieznania potrzeb klienta przez pracowników konkurencyjnych BOKów jest to, że na ich odpowiedź trzeba czekać od kilku do kilkunastu godzin.
Praca zdalna jest dość specyficzna i nie każdy się do niej nadaje. Wymaga ogromnego samozaparcia i bardzo dobrej organizacji swojej pracy, a pracownik biura obsługi klienta powinien się takimi właśnie cechami wyróżniać.

Dzięki temu wszyscy są szczęśliwi, a klienci najbardziej.

Zapytaliśmy kilku osób o to, co same myślą o pracy zdalnej. Od Michała Góreckiego usłyszeliśmy:

Zawsze marzyłem o pracy zdalnej. Przed oczyma miałem mitycznych SEO-wców, którzy siedzą na rajskiej plaży pod parasolem z lapkiem i popijając drinka robią co trzeba. To oczywiście obraz mocno wyidealizowany, bo teraz, gdy wiem dobrze co oznacza praca zdalna, widzę także jej wady. Choć nadal nie zamieniłbym jej na biurko w korpo. A nawet gdybym tak zrobił, to pewnie szybko chciałbym powrotu.

Praca zdalna to wolność i dynamiczność. Teraz mam prace przy sobie i o ile mam internet i moje słuchawki, mogę pracować właściwie wszędzie. Oczywiście rzeczywistość weryfikuje marzenia, więc to nie jest tak, że jadę sobie do dowolnej kafejki, albo siadam na trawniku w jakimś miejscu w Warszawie. Nie pracuję też na plaży, ani w basenie w ogródku – choć pewnie udałoby mi się wreszcie znaleźć jakieś rozwiązanie jak pracować na lapku z basenu. Na codzień wolę moje domowe biuro, wygodny fotel i biurko. Wtedy mniej mnie rozprasza.

No właśnie – praca zdalna, gdy nie masz koło siebie współpracowników, czy szefa, wymaga sporo samozaparcia i samodyscypliny. Trzeba mimo wszystko ustalić sobie ramy czasowe i zadaniowe. A także ograniczyć inne czynniki – Facebook i inne tego typu sprawy kuszą jak nigdy.

Praca zdalna to także utrudniony kontakt z innymi ludźmi. Nie możesz łatwo pilnować podwładnych, ani omawiać z nimi wielu spraw osobiście. My korzystamy ze Skype lub Google Hangouts, staramy się także widywać co najmniej raz w miesiącu, a najlepiej raz na dwa tygodnie.

Mogę jednak czasem zdecydować, że chcę spędzić dzień inaczej, a popracować wieczorem, mam więcej luzu, czy wyboru co do żywienia – a to bardzo, bardzo ważne.

Paweł Lipiec:

Pracowałem zdalnie, pracowałem (i pracuję aktualnie) będąc z zespołem w jednym biurze. Każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety, natomiast jeśli chodzi o rozwój i naukę to z mojego doświadczenia dużo lepiej sprawdza się tu model wspólnej pracy w jednym biurze. Możliwość bezpośredniej rozmowy, szybkiej konsultacji, znalezienia porady czy spokojnego przegadania problemu z kolegą obok sprawia, że w takim modelu pracy zdecydowanie łatwiej się uczymy. Praca zdalna sprawia, że każdy jest w pewnym stopniu odseparowany od pozostałych. Jasne, technologia pozwala na pokonanie tych barier, ale to jest zupełnie inny poziom komunikacji. Moim zdaniem praca w jednej przestrzeni zdecydowanie mocniej wspiera naukę i rozwój niż praca zdalna.

Michał Sadowski:

Praca zdalna to naturalnie mix wad i zalet. Wadą są naturalnie utrudnienia komunikacyjne i integracyjne. Poprawiają to nieco technologie jak Slack, czy Skype, ale nigdy nie zastąpi do relacji twarzą w twarz. Mimo tych wad, jestem fanem pracy zdalnej. Zaletą jest elastyczność w pracy połączona z wygodą w rekrutacji talentów, które są zlokalizowane poza wielkimi miastami. Pozyskaliśmy w ten sposób najlepszych ludzi, którzy zasilają dziś nasz oddział programistyczny, czy helpdesk.

Nowa platforma sprzedaży Internetowej w ATM S.A.

logo

Nowa wersja serwisu eco.atman.pl wprowadza do oferty ATM S.A. sprzedaż automatyczną chmury obliczeniowej ATMAN Cloud. 

 

Powstanie nowej platformy eco.atman.pl jest efektem realizacji ogłoszonej niedawno strategii spółki, stawiającej na rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie oferty ATM S.A. o nowe produkty. Część z tych wyzwań realizowana jest przez nowo powstały Dział Klientów Internetowych (DKI). Jego zadaniem jest znaczące zwiększenie przychodów spółki z usług centrów danych poprzez zautomatyzowaną sprzedaż online, która kierowana jest zarówno do krajowych, jak i zagranicznych klientów.

 

– Zmieniony serwis eco.atman.pl stwarza nam nowe możliwości w zakresie sprzedaży internetowej produktów ATM. Oprócz oferowanych dotychczas z powodzeniem serwerów dedykowanych, których sprzedaż rosła o kilkadziesiąt procent rocznie, nowa platforma została wzbogacona o ofertę chmury obliczeniowej – kolejną usługę w pełni konfigurowalną przez klienta. Także w przypadku tej usługi oczekujemy wysokiego popytu w kraju i za granicą. Ponadto aktualna platforma sprzedaży stała się prostsza i bardziej intuicyjna w obsłudze przez klienta, a co równie istotne, przystosowana została do dodawania kolejnych produktów wzbogacających naszą ofertę – powiedział Marcin Kowalski, kierownik w DKI.

 

Na laptopie, tablecie i smartfonie

Nowa platforma eco.atman.pl powstała w oparciu o najnowsze technologie i standardy, a tym samym spełnia wymagania szybko rozwijającego się rynku, w dużym stopniu opanowanego przez urządzenia mobilne. Dzięki zastosowaniu technologii RWD (Responsive Web Design) platforma obsłuży klienta niezależnie od tego, na jakim urządzeniu jest otwarta: działa na telefonach komórkowych, tabletach oraz komputerach – także z monitorami Full HD. Nowa platforma przeszła pomyślnie Google Mobile Friendly Test.

 

– Wprowadzone zmiany w platformie sprzedaży online pozwolą naszym klientom na bardziej komfortowe zapoznanie się z naszą ofertą i wygodne skonfigurowanie swojego zamówienia. Obecnie pracujemy nad nowym serwisem www.atman.pl, aby w przystępnej i wygodnej formie przekazywać naszym aktualnym i przyszłym klientom wszystkie pożądane przez nich informacje – powiedział Jacek Krupa, wiceprezes zarządu ds. sprzedaży i marketingu.

 

Serwery dedykowane ATMAN EcoSerwer

Oferowana na platformie eco.atman.pl usługa dzierżawy serwerów dedykowanych ATMAN EcoSerwer pozwala na uruchamianie serwisów internetowych, intranetowych i aplikacji biznesowych zgodnie ze zmieniającymi się potrzebami użytkownika. Wykorzystywane serwery są tworzone w oparciu o wydajną platformę sprzętową, wyposażone w system operacyjny i objęte wsparciem serwisowym. Ich kolokacja w Centrum Danych ATMAN w Warszawie zapewnia odpowiedną łączność z różnymi operatorami telekomunikacyjnymi, wysoką przepustowość pozwalającą na wykorzystanie usługi np. do transmisji wideo, redundancję zasilania, pełne bezpieczeństwo fizyczne i monitoring, a także szeroką gamę narzędzi do zdalnego zarządzania serwerem. Uruchamiana w kilka minut usługa ATMAN EcoSerwer objęta jest gwarancją SLA (Service Level Agreement).

 

Chmura obliczeniowa ATMAN Cloud

Wprowadzona do oferty eco.atman.pl usługa chmury obliczeniowej ATMAN Cloud umożliwia błyskawiczne uruchamianie wirtualnych serwerów i usług w ramach udostępnionych zasobów: CPU, RAM i storage. ATMAN Cloud cechuje wydajność, bezpieczeństwo, dostępność, skalowalność i swoboda zarządzania. Standardowy pakiet ATMAN Cloud zapewnia w pełni skonfigurowane środowisko chmurowe z panelem administracyjnym do samodzielnego zarządzania usługą. Pozwala to w dowolnym momencie uruchomić nowe maszyny wirtualne, przydzielić im zasoby i kontrolować ich funkcjonowanie.

 

– ATMAN EcoSerwer to produkt o najwyższej dynamice wzrostu sprzedaży w ATM. Liczymy na to, że z równie dobrym przyjęciem klientów spotka się usługa chmury obliczeniowej ATMAN Cloud. Unowocześniona platforma eco.atman.pl ma być naszą witryną sprzedaży automatycznej różnorodnych produktów związanych z centrami danych i telekomunikacją. Efektywny, profesjonalny i zgrany zespół DKI, świetnie obsługujący usługę ATMAN EcoSerwer, gwarantuje równie pomyślne wdrażanie do sprzedaży online naszych następnych produktów. Stanowi to w najbliższych latach jedną z podstaw do zwiększenia dynamiki sprzedaży w naszej firmie – dodał Tadeusz Czichon, prezes zarządu ATM S.A.